Известие

Collapse
No announcement yet.

Парното не се включва

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Парното не се включва

    Здравейте колеги, от 6 месеца някъде имам моята Алфа 156 2.0 ТС 98', всичко добре до снощи. Паля колата пускам парното ни звук, ни стон. Сутринта когато отивах към работа парното си беше екстра без проблем, а вечерта не включва. Проверих бушоните в купето и тези под капака, на пръв поглед изглеждат здрави ( не знам как изглежда изгорял ). До колкото разбрах ако изгори вентилатора, трябва да изпуши доста стабилно в купето, не се е получавал тоя ефект. Единственото за което мисля е тези релета пред акомулатора FAN FAN1 FAN2 някое от тях да е изгърмяло, също прочетох в alfaowner за някво реле J35 но така и не разбрах къде се намира. Управлението мисля че работи, когато въртя врътката за посоката на въздуха се чува че я сменя, като цъкна копчето за климатика светва лампичката, значи ток стига до там, но не духа от никъде.
    Интересува ме от къде мога да си взема такова реле (червеното капсулованото). Също ако някой има друга идея, ще съм благодарен да я сподели преди да се обърна към някой майстор да ми свали кожата

    Извинявам се за поредната тема но другите са много стари и ги прочетох.
    Благодаря предварително на всички!
    Alfa Romeo 156 2.0 TS 98' 155 к.с.

  • #2
    Тези релета които споменаваш трябва да са за перките на радиатора.
    Има няколко опции. Провери буксата на вентилатора, намира се под жабката. Махни кората и ще го видиш. Другия вариант е управлението което е във кожуха над вентилатора да е заминало.
    При мен го имаше когато си иска вентилатора. Беше ми се разхлабила буксата и тръгваше като я размърдам. Преправих я с две кабелни обувки и малко рязане на гнездото за да влезнат кабелните обувки.


    Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
      Тези релета които споменаваш трябва да са за перките на радиатора.
      Има няколко опции. Провери буксата на вентилатора, намира се под жабката. Махни кората и ще го видиш. Другия вариант е управлението което е във кожуха над вентилатора да е заминало.
      При мен го имаше когато си иска вентилатора. Беше ми се разхлабила буксата и тръгваше като я размърдам. Преправих я с две кабелни обувки и малко рязане на гнездото за да влезнат кабелните обувки.
      Тая букса лесно ли ще я разпозная, че съм още невежа, първа кола ми е . Това управление което казваш пак ли е зад жабката и мога ли да стигна до него или си е за разглабяне на цялото табло.
      Alfa Romeo 156 2.0 TS 98' 155 к.с.

      Comment


      • #4
        Буксаюите са две на вентилатора, като легнеш и погледнеш под жабката ще се ориентираш.

        Виж тук
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=69129

        Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
          Буксаюите са две на вентилатора, като легнеш и погледнеш под жабката ще се ориентираш.

          Виж тук
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=69129

          Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
          Мерси за информацията. Утре мисля да пробвам това http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38065
          Alfa Romeo 156 2.0 TS 98' 155 к.с.

          Comment


          • #6
            И при теб е там проблема,казват му таралеж.

            Comment


            • #7
              Ако ти потрябва регулатора на вентилатора - пиши. Имам един

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ZaRoo Покажи съобщение
                И при теб е там проблема,казват му таралеж.


                Мерси много за информацията, изключително ползно. Дано се оправи утре, че си не е работа да карам с ръкавици, шапка, яке и леко отворен прозорец да не се поти 😁😁😁


                Sent from my iPhone using Tapatalk
                Alfa Romeo 156 2.0 TS 98' 155 к.с.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                  Ако ти потрябва регулатора на вентилатора - пиши. Имам един


                  Вместо да ходя да ми го правят в ТВ сервиз, имаш предвид да ми дадеш това чудо работещо така ли ?


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS 98' 155 к.с.

                  Comment


                  • #10
                    От мотора на вентилатора излизат 2 кабела. Подай на жълтия шаси, когато колата е на контакт и ако вентилаторът развърти най-вероятно проблемът е в регулатора (таралежката).
                    Ако не развърти има проблем в самия мотор или липсват +12 V на другия кабел.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      От мотора на вентилатора излизат 2 кабела. Подай на жълтия шаси, когато колата е на контакт и ако вентилаторът развърти най-вероятно проблемът е в регулатора (таралежката).

                      Ако не развърти има проблем в самия мотор или липсват +12 V на другия кабел.


                      Нямам идея как се подава шаси, още съм невежа с колите 😁


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS 98' 155 к.с.

                      Comment


                      • #12
                        Вемаш един кабел, свързваш единия му край към метална част от корпуса на колата (шасито) и с другия му край допираш жълтия проводник (не изолацията му).

                        Казвам това, за да не се набуташ излишно с друга таралежка.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Само да допълня колегата, метална част която да не е боядисана, за да даде връзката към шаси.

                          Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
                          Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                          Comment


                          • #14
                            Добре разбрах го утре ще го пробвам пътво тора и после ще го разколачеам да го мъкна към някой тв сервиз. Ecotronic ти да нямаш нещо сервиз тва онова направо да дойда като клиент ��������
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS 98' 155 к.с.

                            Comment


                            • #15
                              Не, нямам.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X